Van Sainte-Geneviève naar les Mureaux - Reisverslag uit Les Mureaux, Frankrijk van Jos en Antoinette Bont - WaarBenJij.nu Van Sainte-Geneviève naar les Mureaux - Reisverslag uit Les Mureaux, Frankrijk van Jos en Antoinette Bont - WaarBenJij.nu

Van Sainte-Geneviève naar les Mureaux

Door: Jos en Antoinette

Blijf op de hoogte en volg Jos en Antoinette

29 Juni 2010 | Frankrijk, Les Mureaux

Dag 9: Maandag 28 juni
Afstand: 57,5 km

Over vandaag is niet zoveel te melden. Het was een rustige dag, maar de hellingen worden langer en steiler. We hebben zo ongeveer de Cauberg opgelopen, 10% stijging. Dit was bij Henonville. We zijn van onze route afgeweken, omdat we een soort motel in Les Mureaux besproken hebben, dat was wat goedkoper. We zijn het dal van de Seine overgestoken. Morgen moeten we uit dat dal zien te komen, richting Chartres: dat zal de nodige zweetdruppels kosten. Bij aankomst in het Les Ballidins Hotel was de wedstrijd van Nederland tegen Slowakije net 10 minuten aan de gang. Deze hebben we eerst lekker languit op bed gekeken, met een uitslag van 2-1 voor Nederland. We zijn 's middags in het centrum in een gemeentelijk internetcafe geweest en wel anderhalf uur gebruik gemaakt van de computer -gebruik was toch gratis-, onze verslagen getypt en een hotel in Chartres geboekt vlakbij de Cathédrale Notre-Dame de Chartres.

Groeten,

Jos en Antoinette

• 29 Juni 2010 - 18:36

Ans Harmsen:

wat gezellig dat we jullie zo kunnen volgen .als je de verslagen leest wil je het liefst jullie na komen, je kunt lezen dat jullie erg genieten ,heerlijk blijf dat vooral doen ook al worden de bergjes hoger.gr. ans harmsen

• 29 Juni 2010 - 19:10

Karin Kamp:

Zo, jullie hebben een doorzettingsvermogen, had gedacht dat we vanavond wel samen gingen fietsen, maar dan hier in de buurt. Het is zulk mooi weer, onze kids zeggen steeds Antoinette is ook thuis, als we voorbij jullie rijden, maar dan moet ik telkens uitleggen dat hun op fietsvakantie zijn. Onze Celeste heeft morgen sportdag, en daar ga ik aan meehelpen, en als het goed is gaan we op de fiets. Maar al die kilometers die jullie maken, kan ik niet bij houden, hoor! Heel veel succes, groeten uit Overdiep, Karin en de rest

• 29 Juni 2010 - 21:23

René De Bont:

Hallo, Jos en Antoinette,

Via Carolien hebben we de link ontvangen. Geniet van het Franse land. Met Fons hebben we van Spanje-Portugal genoten. Ook hebben we nog een oud stapeltje Michelin-kaarten bekeken (we keken 'vroeger'vooral naar de 'hoekjes' op de route ivm hoogteverschillen). Wellicht kiezen jullie voor de westelijke route via het Loiredal? Vendée fiets heerlijk maar ligt wat verder naar het westen. Goede reis en voorzichtig in de afdalingen! René

• 30 Juni 2010 - 07:32

LET OP:

IEDEREEN KAN ZICH AANMELDEN:
    lINKS OP DE PAGINA STAAT BLIJF OP DE HOOGTE...VUL DAAR JE MAILADRES IN.

• 30 Juni 2010 - 13:00

Annemarie:

hallo bikkels!

Jullie zijn op weg; wat goed!
    Hoop dat jullie enorm aan het genieten zijn en niet teveel last hebben van de hitte.
    Gaan jullie de Tour nog ergens tegenkomen?
    Heel veel plezier en ik zal duimen voor een tocht zonder lekke banden ;-)
    Groetjes, Annemarie

• 30 Juni 2010 - 13:22

Familie Houweling:

Zo gaatie goed zo gaatie beter alweer een km....
    Succes in de hitte, optijd drinken he!!