Eerste routeboekje afgesloten - Reisverslag uit Sainte-Maure-de-Touraine, Frankrijk van Jos en Antoinette Bont - WaarBenJij.nu Eerste routeboekje afgesloten - Reisverslag uit Sainte-Maure-de-Touraine, Frankrijk van Jos en Antoinette Bont - WaarBenJij.nu

Eerste routeboekje afgesloten

Door: Jos en Antoinette

Blijf op de hoogte en volg Jos en Antoinette

03 Juli 2010 | Frankrijk, Sainte-Maure-de-Touraine

Dag 13: Vrijdag 2 juli
Afstand: 60 km.
Chancay - St. Maure

Na een heel uitgebreid ontbijt vertrokken we om 08.45u uitgerust richting Tours. Op de hangbrug van de Loire in Tours, hebben we ons eerste routeboekje afgesloten en zogenaamd in de Loire gegooid. Na een bezoek aan de kathedraal gingen we welgemoed verder. Deze dag hebben we een paar keer mis gereden. Tours is ook een grote stad. Vandaag was het niet zo warm en we hebben de eerste spatters gehad. We hebben echt tussen de druppels door gereden zonder nat te worden. We begonnen tussen de wijnvelden van de Loire, na de middag waren we hier weer doorheen gereden. Het landschap leek ons kleinschaliger, met slecht onderhouden en soms verlaten boerderijen. In ons hotel hadden we 2 keer geluk. We hadden onderweg gehoord dat de wedstrijd 's avonds zou zijn, maar bij toeval schakelden wij om 16.00u in en hebben genoten van de prachtige wedstrijd Nederland-Brazilie. Ondertussen was het te laat voor internetten. We hebben pizza gegeten en daarna de wedstrijd Uruguay-Ghana bekeken. Wat een spannende wedstrijd was dat zeg! Met die doelpunten allemaal.

Groetjes van ons,
Jos en Antoinette

• 03 Juli 2010 - 15:00

Familie Hooijmaijers:

Fijn dat we weer jullie verhaaltjes kunnen lezen! Voor het eerst dus een dag gehad die wat moeizaam was, tja die zullen jullie ook gaan meemaken, maar gelukkig zijn de andere dagen tot nu toe nog mooi en geweldig geweest! Met de schatjes gaat alles goed hoor, af en toe wat last van de warmte, maar dat kan ook niet anders!

Groetjes, Ferry en Gerdi en dikke kussen van de schatjes Joris en Hidde

• 03 Juli 2010 - 18:38

Karin Kamp:

Hoi,

Zag maar geen verhalen op de site verschijnen, ik dacht die hebben toch zeker met dit warme weer, niet de eerste trein teruggenomen. Maar, nee hoor. Ik lees weer een aantal verhalen, dat jullie nog steeds op weg zijn naar Lourdes, gelukkig. Hier is het de afgelopen dagen ook vreselijk warm geweest, heel benauwd, maar ja het is niet anders, het is weer eens wat anders, als al die sneeuw van van de winter. Nou, heel veel succes met het fietsen, en volhouden hoor. En op tijd eten en vooral drinken met dit warme weer. Dat gaan wij nu ook doen, gaan vanavond na een feestje. Groeten Karin en de rest!

• 03 Juli 2010 - 18:48

Thea:

Hallo samen,
    Ja, dat was mooi gisteren, die overwinning, het was overal feest hier! Fijn dat jullie het toch nog gezien hebben, en dinsdag zitten we weer klaar. Jullie ook? Hoeft pas om half negen, dat moet lukken.
    Ben eigenlijk benieuwd naar het totaal aantal kilometers op jullie teller. Kan dat ook zelf nog eens narekenen. Maar het zijn er al heel wat. Morgen zijn jullie al weer 2 weken onderweg, op de helft zou je zeggen, maar ik denk wel meer.
    Zet 'm op deze derde week. We lezen de stukjes met plezier. Groeten, Thea