Na even wachten weer een verslagje - Reisverslag uit Bonnes, Frankrijk van Jos en Antoinette Bont - WaarBenJij.nu Na even wachten weer een verslagje - Reisverslag uit Bonnes, Frankrijk van Jos en Antoinette Bont - WaarBenJij.nu

Na even wachten weer een verslagje

Door: Jos en Antoinette

Blijf op de hoogte en volg Jos en Antoinette

10 Juli 2010 | Frankrijk, Bonnes

Dag 17: Dinsdag 6 juli
Afstand: 64 km.
Angoulême - Bonnes

Hallo iedereen,

Vanuit Angoulême al meteen flinke klimmen. Wat moest dit worden voor vandaag? Maar eenmaal buiten Angoulême werd het beter en het landschap was werkelijk schitterend. Links en rechts kijkend kilometers ver en dan die mooie zonnebloemenvelden. We hebben een alternatieve route genomen die minder zwaar zou zijn. Nou dat viel nog niet mee. Onderweg zijn we naar een U-super geweest, een geweldig grote supermarkt. Hier hebben we inkopen gedaan. Tijdens onze route zijn we Aubeterre-sur-Dronne in geweest: een toeristisch plaatsje, met een heel gezellig marktplein. Hiet hebben we genoten van een heerlijke coupe ijs.
Hier waren ook wel Nederlanders. Een café had alles oranje versierd. Wij vroegen aan een jongen daar of er vanavond hier gekeken werd. Ja, maar hij woonde daar, maar ging wel TV kijken met Nederlands commentaar. Hij wou niet naar het Franse commentaar luisteren. Daarna zijn we doorgefietst naar onze chambres d'hotes. Hier is ook een camping bij. Onze kamer is zeer ruim en alles ziet er goed uit. Vanavond kunnen we ook TV beneden kijken. Wat een wedstrijd en spannend tot het laatste moment toe. Wel mooi, we mochten in de goede huiskamer op een groot TV scherm, waar 2 fauteuils voor ons klaar gezet waren, de wedstrijd bekijken. Het wordt spannend zondag. Gauw nu naar bed.

Groetjes, Jos en Antoinette

P.S.: Bedankt voor alle reacties, heel leuk!

• 10 Juli 2010 - 09:27

Familie Houweling:

Jippie weer een verslag van jullie, dat duurde dit keer even!!
    Nou spannend he morgen de FINALE, wij gaan het gezellig in de stad Breda kijken!!!
    Fiets ze
    groeten van ons